Keşke direk sorunu sorsaydın. Direk gözümde sorun var veya minyon tipliyim vs diyerek sorunu sorsaydın. Resim koymanın ne anlamı var ? Amaç ne ?
resim koymamı yorumda bir arkadaş istedi amacım sadece tipi iyi olanları iyi bi yere veriyolar diye duymuştum tipim iyiyse nereye koycaklar onu sormak için başka yerlere çekmeyin hemen hocam