Baris13 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam tip ile iyi bir yere alıyorlarsa ben ankaranın ortasında en lüks yerde en rahat şekilde yapacağım o zaman askerliği , hadi selametle
ben sadece büyüklerimden duyduklarımı yazdım konuya doğrumudur değilmisin aslını öğrenmek için