DevilTown adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam zaten seneye muayne olacam
2 sene sonra askerdeyken açsam ne anladık erkenden açtık işte

hocam tip kısmını ben askerde yakışıklı olanları subay veya komandomu ne yapıyolarmış gerçi komando ve subayın işi ne onuda bilmiyorum ya
ne yaparlar beni bilginiz vardır 34 yaşındasınız hocam


Teşekkürler hocam yorumunuz için bu tür yorumları gördükçe mutlu oluyorum

Maalesef Okuma İsteği Yok Hocam

Teşekkürler hocam değerli yorumunuz için

hmm iyiymiş hocam komando güzel bişi heralde

gece zaten uyumuyorumda hatta dünden bugüne hiç uyumadım
ben masaya oturmak istemiyorum adam gibi askerlik yapmak istiyorum hocam teşekkürler yorumunuz için çok güzel özetlediniz yüzü gülümsüyo insanın bunun gibi yorumları okuyunca

ozaman sorun yok benim için desenize
teşekkürler yorumunuz için
Hocam yakışıklı boylu poslu olanları ya subay gazinosunda görevlendiriyorlar ya da bir subayın postası yapıyorlar. Allah'tan hayırlısını dileyelim...