hocam zaten seneye muayne olacam

2 sene sonra askerdeyken açsam ne anladık erkenden açtık işte
hocam tip kısmını ben askerde yakışıklı olanları subay veya komandomu ne yapıyolarmış gerçi komando ve subayın işi ne onuda bilmiyorum ya

ne yaparlar beni bilginiz vardır 34 yaşındasınız hocam
Teşekkürler hocam yorumunuz için bu tür yorumları gördükçe mutlu oluyorum
Maalesef Okuma İsteği Yok Hocam
Teşekkürler hocam değerli yorumunuz için
hmm iyiymiş hocam komando güzel bişi heralde
gece zaten uyumuyorumda

hatta dünden bugüne hiç uyumadım

ben masaya oturmak istemiyorum adam gibi askerlik yapmak istiyorum hocam teşekkürler yorumunuz için çok güzel özetlediniz yüzü gülümsüyo insanın bunun gibi yorumları okuyunca
ozaman sorun yok benim için desenize

teşekkürler yorumunuz için