çok büyük bir problemim yok sadece uzaktaki yazıları okuyamama var
bi ara doktor bana yazıları okutuyor oturtmuş tek gözle ufak yazıyı bile söylüyorum çoğu doğru çıkıyor babamdaki niyet neyse
içinden demiş ki o an : a*k çocuğu ezberlemiş hepsini

yani yanlışlarımda oluyo ama her muayneye gittiğimde numaram düşüyor sürekli ama bakalım 1.5 sene oldu gitmeyeli gözlük takmayalı yükselmiş de olabilir