aynı sorun bende de var. miyopum. lens kullanıyorum. ocakta gidicem şubeye. haberdar ederim

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 00:49:51 -->-> Daha önceki mesaj 00:49:21 --

bu arada yakışıklı değilsin