• 22-07-2014, 19:50:07
    #10
    Hacamat yaptırdım oldukça faydalıdır. + Peygamber Efendimizin Sünnetidir.
    Yaptıracaksan efendimizin sünnetidir diye niyet etmeni tavsiye ederim.

    Hacamat yaptırmanın günleri vardır. Hangi günler hacamat yapılıyor aklımda değil bunu uzmanından öğrenebilirsin.

    İstanbul / Fatih bölgesinde hacamatçı bulabilirsin.
  • 22-07-2014, 19:54:49
    #11
    Maharaja adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hiçççç akıl işi gelmedi bana. Kirli kan vücudumda dura koysun. Ayrıca kanımız yenılenecekse kan verınce de benım bıldıgım kanımız yenılenıyor.
    ben kızılaya kan veriyorum. 1 bilemedin 2 gün rahatlıyorum. sonra yine başlıyor ağrılar. yeterli değil yani o temizlenme. burada direk kanı almıyor zaten. pis kanı alıyor. benim dizden aşağısı şuanda cayır cayır sanki alev almış gibi. oraya uygulattıracam.

    toksinleri temizlemek için bantlar falan varda ona da ben pek inanmıyorum
  • 22-07-2014, 19:56:45
    #12
    clubmember adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben kızılaya kan veriyorum. 1 bilemedin 2 gün rahatlıyorum. sonra yine başlıyor ağrılar. yeterli değil yani o temizlenme. burada direk kanı almıyor zaten. pis kanı alıyor. benim dizden aşağısı şuanda cayır cayır sanki alev almış gibi. oraya uygulattıracam.

    toksinleri temizlemek için bantlar falan varda ona da ben pek inanmıyorum
    ben kafadan yaptırdım sırttan yaptırdım ayaktan yaptırdım.

    Kafadan yine yaptırmayı düşünüyorum ama kafayı sıfıra vurmakta istemiyorum.

    + Sülükte vurdurabilirsin.

    Her türlü faydasını görürsün
  • 22-07-2014, 20:04:59
    #13
    MuStaFaa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben kafadan yaptırdım sırttan yaptırdım ayaktan yaptırdım.

    Kafadan yine yaptırmayı düşünüyorum ama kafayı sıfıra vurmakta istemiyorum.

    + Sülükte vurdurabilirsin.

    Her türlü faydasını görürsün
    Kendinizde sağlık açısından faydalarını ogrenebilirmiyim hocam.
  • 22-07-2014, 20:06:13
    #14
    clubmember adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    siz yaptırdınız mı? o minik minik çizikleri yaparken acıtmıyor mu? birde videoda igneli yuvarlark birşey batırıyorlar. ignelerin hepsi aynı anda batıyor. biraz korktum açıkcası
    ben değil ama abim yaptırmıştı. jiletle cizik atarak kanama odağı oluşturuyor. Çok acıttığını düşünüyorum. Ama sırtına baktığım zaman çizikler biraz ürkütücü geldi açıkcası

    Her işte olduğu gibi bu konuda tecrübesi olan, uzun süredir bu işi yapan kişilere yaptırmak mantıklı oalcaktır.
  • 22-07-2014, 20:12:14
    #15
    clubmember adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben kızılaya kan veriyorum. 1 bilemedin 2 gün rahatlıyorum. sonra yine başlıyor ağrılar. yeterli değil yani o temizlenme. burada direk kanı almıyor zaten. pis kanı alıyor. benim dizden aşağısı şuanda cayır cayır sanki alev almış gibi. oraya uygulattıracam.

    toksinleri temizlemek için bantlar falan varda ona da ben pek inanmıyorum
    Hocam sızın durum psikolojık gibi. Yanı bı sıkıntınız varsa normal doktora danışın o ztn sorunu ve tedavı yontemını soyler. Tedavı yontemı olrk boyle bırseyı onerecegını hıc sanmıyorum. Siz kendi kendinize bu sekılde gececegıne ınanıp kendı recetenızı yazmışsınız ilginç geldı tebrık edıyorum Yaptırrsanız sonucu yazın barı. Dedıgım gıbı ama bu çok saçma.
  • 22-07-2014, 21:31:09
    #16
    Maharaja adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam sızın durum psikolojık gibi. Yanı bı sıkıntınız varsa normal doktora danışın o ztn sorunu ve tedavı yontemını soyler. Tedavı yontemı olrk boyle bırseyı onerecegını hıc sanmıyorum. Siz kendi kendinize bu sekılde gececegıne ınanıp kendı recetenızı yazmışsınız ilginç geldı tebrık edıyorum Yaptırrsanız sonucu yazın barı. Dedıgım gıbı ama bu çok saçma.
    kendi kendime değil gerekli testleri yaptırdım. prof. dahi gördü. onlar kalpten diyorlar. kalp benim normalden hızlı atıyor. ama düşününce kalbin normalden hızlı atmasının sebebi bile kanın zor dolaşması olabilir. doktora da sordum olabilir dedi.
  • 22-07-2014, 22:22:00
    #17
    clubmember adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kendi kendime değil gerekli testleri yaptırdım. prof. dahi gördü. onlar kalpten diyorlar. kalp benim normalden hızlı atıyor. ama düşününce kalbin normalden hızlı atmasının sebebi bile kanın zor dolaşması olabilir. doktora da sordum olabilir dedi.
    Ozaman okey Doktor bıle bunu demışse bana ... ymk düşer :d Gecmıs olsun bu arada.