Hacamat yaptırdım oldukça faydalıdır. + Peygamber Efendimizin Sünnetidir.
Yaptıracaksan efendimizin sünnetidir diye niyet etmeni tavsiye ederim.
Hacamat yaptırmanın günleri vardır. Hangi günler hacamat yapılıyor aklımda değil bunu uzmanından öğrenebilirsin.
İstanbul / Fatih bölgesinde hacamatçı bulabilirsin.
Hacamat nedir? Yaptıran var mı?
16
●1.124
- 22-07-2014, 19:54:49ben kızılaya kan veriyorum. 1 bilemedin 2 gün rahatlıyorum. sonra yine başlıyor ağrılar. yeterli değil yani o temizlenme. burada direk kanı almıyor zaten. pis kanı alıyor. benim dizden aşağısı şuanda cayır cayır sanki alev almış gibi. oraya uygulattıracam.Maharaja adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
toksinleri temizlemek için bantlar falan varda ona da ben pek inanmıyorum - 22-07-2014, 19:56:45ben kafadan yaptırdım sırttan yaptırdım ayaktan yaptırdım.clubmember adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kafadan yine yaptırmayı düşünüyorum ama kafayı sıfıra vurmakta istemiyorum.
+ Sülükte vurdurabilirsin.
Her türlü faydasını görürsün - 22-07-2014, 20:04:59Kendinizde sağlık açısından faydalarını ogrenebilirmiyim hocam.MuStaFaa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-07-2014, 20:06:13ben değil ama abim yaptırmıştı. jiletle cizik atarak kanama odağı oluşturuyor. Çok acıttığını düşünüyorum. Ama sırtına baktığım zaman çizikler biraz ürkütücü geldi açıkcasıclubmember adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Her işte olduğu gibi bu konuda tecrübesi olan, uzun süredir bu işi yapan kişilere yaptırmak mantıklı oalcaktır. - 22-07-2014, 20:12:14Hocam sızın durum psikolojık gibi. Yanı bı sıkıntınız varsa normal doktora danışın o ztn sorunu ve tedavı yontemını soyler. Tedavı yontemı olrk boyle bırseyı onerecegını hıc sanmıyorum. Siz kendi kendinize bu sekılde gececegıne ınanıp kendı recetenızı yazmışsınız ilginç geldı tebrık edıyorumclubmember adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yaptırrsanız sonucu yazın barı. Dedıgım gıbı ama bu çok saçma.
- 22-07-2014, 21:31:09kendi kendime değil gerekli testleri yaptırdım. prof. dahi gördü. onlar kalpten diyorlar. kalp benim normalden hızlı atıyor. ama düşününce kalbin normalden hızlı atmasının sebebi bile kanın zor dolaşması olabilir. doktora da sordum olabilir dedi.Maharaja adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-07-2014, 22:22:00Ozaman okeyclubmember adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Doktor bıle bunu demışse bana ... ymk düşer :d Gecmıs olsun bu arada.

