clubmember adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kendi kendime değil gerekli testleri yaptırdım. prof. dahi gördü. onlar kalpten diyorlar. kalp benim normalden hızlı atıyor. ama düşününce kalbin normalden hızlı atmasının sebebi bile kanın zor dolaşması olabilir. doktora da sordum olabilir dedi.
Ozaman okey Doktor bıle bunu demışse bana ... ymk düşer :d Gecmıs olsun bu arada.