Hocam sızın durum psikolojık gibi. Yanı bı sıkıntınız varsa normal doktora danışın o ztn sorunu ve tedavı yontemını soyler. Tedavı yontemı olrk boyle bırseyı onerecegını hıc sanmıyorum. Siz kendi kendinize bu sekılde gececegıne ınanıp kendı recetenızı yazmışsınız ilginç geldı tebrık edıyorum

Yaptırrsanız sonucu yazın barı. Dedıgım gıbı ama bu çok saçma.
kendi kendime değil gerekli testleri yaptırdım. prof. dahi gördü. onlar kalpten diyorlar. kalp benim normalden hızlı atıyor. ama düşününce kalbin normalden hızlı atmasının sebebi bile kanın zor dolaşması olabilir. doktora da sordum olabilir dedi.