clubmember adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben kızılaya kan veriyorum. 1 bilemedin 2 gün rahatlıyorum. sonra yine başlıyor ağrılar. yeterli değil yani o temizlenme. burada direk kanı almıyor zaten. pis kanı alıyor. benim dizden aşağısı şuanda cayır cayır sanki alev almış gibi. oraya uygulattıracam.

toksinleri temizlemek için bantlar falan varda ona da ben pek inanmıyorum
Hocam sızın durum psikolojık gibi. Yanı bı sıkıntınız varsa normal doktora danışın o ztn sorunu ve tedavı yontemını soyler. Tedavı yontemı olrk boyle bırseyı onerecegını hıc sanmıyorum. Siz kendi kendinize bu sekılde gececegıne ınanıp kendı recetenızı yazmışsınız ilginç geldı tebrık edıyorum Yaptırrsanız sonucu yazın barı. Dedıgım gıbı ama bu çok saçma.