siz yaptırdınız mı? o minik minik çizikleri yaparken acıtmıyor mu? birde videoda igneli yuvarlark birşey batırıyorlar. ignelerin hepsi aynı anda batıyor. biraz korktum açıkcası
ben değil ama abim yaptırmıştı. jiletle cizik atarak kanama odağı oluşturuyor. Çok acıttığını düşünüyorum. Ama sırtına baktığım zaman çizikler biraz ürkütücü geldi açıkcası
Her işte olduğu gibi bu konuda tecrübesi olan, uzun süredir bu işi yapan kişilere yaptırmak mantıklı oalcaktır.