Kupa tedavisi olarak biliniyor. vücuttaki kirli kanı alıyorlar. var mı yaptıran?
http://www.youtube.com/watch?v=ynNtvHFrvDQ
Hacamat nedir? Yaptıran var mı?
16
●1.124
- 22-07-2014, 19:12:26
- 22-07-2014, 19:13:41hacamat peygamber efendimizin sünnetidir ve vücuttaki kirli kanı alır. kepek problemine vs derideki bazı sorunlara da iyi geldiği söylenir. bir ara yaptırmayı düşündüm ama fırsat olmadı bir türlü.
- 22-07-2014, 19:16:28Konuyu bende takip ediyorum. Nedir ne değildi bilgisi olanlar paylaşırsa memnun olurum..
Yoldayım...Tepetaklak yazıyorum... - 22-07-2014, 19:18:23tam olarak merak ettiğim bunu merdiven altı değilde daha çok bir hastane ortamında yapan yokmudur? yani bu işlem nerelerde yapılıyor onu da tam bilmiyorum açıkcası.
- 22-07-2014, 19:22:51arakadaşların dediği gibidir. Ama işin ehli kişilere yaptırılmalıdır. Enfeksiyon riskinden dolayı sonraki 2-3 banyo ve su teması yasaktır.
Cizik atarlar kupayı basarlar ve doku altında dolaşım dışı kanı biriktirerek vücuttan atar. Boyun, sırt, bel ve çeşitli yerlere yapılır.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 19:22:51 -->-> Daha önceki mesaj 19:22:01 --
turkiyede tam olarak bu şekilde işlemiyor. Bu şekilde hastanelerde veya doktorlar tarafından yapılması yasak diye biliyorum. Henüz böyle bir uygulama ve sistem yok. Ancak ofis/buro gibi işletmelerde doktor olmayan, tecrübeli kişiler tarafından yapılıyor.clubmember adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 22-07-2014, 19:27:14siz yaptırdınız mı? o minik minik çizikleri yaparken acıtmıyor mu? birde videoda igneli yuvarlark birşey batırıyorlar. ignelerin hepsi aynı anda batıyor. biraz korktum açıkcasısultanmehmet01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle