• 22-07-2014, 19:12:26
    #1
    Kupa tedavisi olarak biliniyor. vücuttaki kirli kanı alıyorlar. var mı yaptıran?


    http://www.youtube.com/watch?v=ynNtvHFrvDQ
  • 22-07-2014, 19:13:41
    #2
    hacamat peygamber efendimizin sünnetidir ve vücuttaki kirli kanı alır. kepek problemine vs derideki bazı sorunlara da iyi geldiği söylenir. bir ara yaptırmayı düşündüm ama fırsat olmadı bir türlü.
  • 22-07-2014, 19:16:29
    #3
    googlechrome arkadaşa katılıyorum.

    Benim 3-4 arkadaşım yaptırdı ben korkudan yaptıramıyorum faydalı olduğu söyleniliyor
  • 22-07-2014, 19:16:28
    #4
    Konuyu bende takip ediyorum. Nedir ne değildi bilgisi olanlar paylaşırsa memnun olurum..

    Yoldayım...Tepetaklak yazıyorum...
  • 22-07-2014, 19:18:23
    #5
    tam olarak merak ettiğim bunu merdiven altı değilde daha çok bir hastane ortamında yapan yokmudur? yani bu işlem nerelerde yapılıyor onu da tam bilmiyorum açıkcası.
  • 22-07-2014, 19:22:51
    #6
    arakadaşların dediği gibidir. Ama işin ehli kişilere yaptırılmalıdır. Enfeksiyon riskinden dolayı sonraki 2-3 banyo ve su teması yasaktır.

    Cizik atarlar kupayı basarlar ve doku altında dolaşım dışı kanı biriktirerek vücuttan atar. Boyun, sırt, bel ve çeşitli yerlere yapılır.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 19:22:51 -->-> Daha önceki mesaj 19:22:01 --

    clubmember adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tam olarak merak ettiğim bunu merdiven altı değilde daha çok bir hastane ortamında yapan yokmudur? yani bu işlem nerelerde yapılıyor onu da tam bilmiyorum açıkcası.
    turkiyede tam olarak bu şekilde işlemiyor. Bu şekilde hastanelerde veya doktorlar tarafından yapılması yasak diye biliyorum. Henüz böyle bir uygulama ve sistem yok. Ancak ofis/buro gibi işletmelerde doktor olmayan, tecrübeli kişiler tarafından yapılıyor.
  • 22-07-2014, 19:27:14
    #7
    sultanmehmet01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arakadaşların dediği gibidir. Ama işin ehli kişilere yaptırılmalıdır. Enfeksiyon riskinden dolayı sonraki 2-3 banyo ve su teması yasaktır.

    Cizik atarlar kupayı basarlar ve doku altında dolaşım dışı kanı biriktirerek vücuttan atar. Boyun, sırt, bel ve çeşitli yerlere yapılır.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 19:22:51 -->-> Daha önceki mesaj 19:22:01 --



    turkiyede tam olarak bu şekilde işlemiyor. Bu şekilde hastanelerde veya doktorlar tarafından yapılması yasak diye biliyorum. Henüz böyle bir uygulama ve sistem yok. Ancak ofis/buro gibi işletmelerde doktor olmayan, tecrübeli kişiler tarafından yapılıyor.
    siz yaptırdınız mı? o minik minik çizikleri yaparken acıtmıyor mu? birde videoda igneli yuvarlark birşey batırıyorlar. ignelerin hepsi aynı anda batıyor. biraz korktum açıkcası
  • 22-07-2014, 19:31:45
    #8
    Faydalı bir tedavi yöntemi. Bizim akrabalar arasında yapan var ancak yaptırma fırsatım olmadı
  • 22-07-2014, 19:38:29
    #9
    Hiçççç akıl işi gelmedi bana. Kirli kan vücudumda dura koysun. Ayrıca kanımız yenılenecekse kan verınce de benım bıldıgım kanımız yenılenıyor.