hacamat peygamber efendimizin sünnetidir ve vücuttaki kirli kanı alır. kepek problemine vs derideki bazı sorunlara da iyi geldiği söylenir. bir ara yaptırmayı düşündüm ama fırsat olmadı bir türlü.