ben kızılaya kan veriyorum. 1 bilemedin 2 gün rahatlıyorum. sonra yine başlıyor ağrılar. yeterli değil yani o temizlenme. burada direk kanı almıyor zaten. pis kanı alıyor. benim dizden aşağısı şuanda cayır cayır sanki alev almış gibi. oraya uygulattıracam.
toksinleri temizlemek için bantlar falan varda ona da ben pek inanmıyorum
ben kafadan yaptırdım sırttan yaptırdım ayaktan yaptırdım.
Kafadan yine yaptırmayı düşünüyorum ama kafayı sıfıra vurmakta istemiyorum.
+ Sülükte vurdurabilirsin.
Her türlü faydasını görürsün