Maharaja adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hiçççç akıl işi gelmedi bana. Kirli kan vücudumda dura koysun. Ayrıca kanımız yenılenecekse kan verınce de benım bıldıgım kanımız yenılenıyor.
ben kızılaya kan veriyorum. 1 bilemedin 2 gün rahatlıyorum. sonra yine başlıyor ağrılar. yeterli değil yani o temizlenme. burada direk kanı almıyor zaten. pis kanı alıyor. benim dizden aşağısı şuanda cayır cayır sanki alev almış gibi. oraya uygulattıracam.

toksinleri temizlemek için bantlar falan varda ona da ben pek inanmıyorum