• 16-07-2014, 17:43:27
    #1
    Sürekli göz tansiyonum çıkıyor net göremiyorum, odaklanamıyor gözüm.
  • 16-07-2014, 17:45:26
    #2
    ByMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sürekli göz tansiyonum çıkıyor net göremiyorum, odaklanamıyor gözüm.
    Öncelikle geçmiş olsun, Allah acil şifalar versin...

    dostum bende de çok ileri seviye de vitreus dejenerasyonu var

    Çok rahatsız ediyor ve canımı çok sıkıyor ve tedavisi yok yapacak hiç bir şey yok ne çektiği bi Allah bi ben bilirim. Allah'a çok şükür ediyorum ki görme kaybı falan yok...
    • ByMaster
    ByMaster bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 16-07-2014, 17:47:18
    #3
    göz tansiyonu bilgisayara çok bakmaktan olabiliyor.

    Göz egsersizi yapmanı öneririm faydasını görürsün. Ben öyle yapıyorum
  • 16-07-2014, 17:47:36
    #4
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle geçmiş olsun, Allah acil şifalar versin...

    dostum bende de çok ileri seviye de vitreus dejenerasyonu var

    Çok rahatsız ediyor ve canımı çok sıkıyor ve tedavisi yok yapacak hiç bir şey yok ne çektiği bi Allah bi ben bilirim. Allah'a çok şükür ediyorum ki görme kaybı falan yok...
    Bende de kayıp yok ama 30-40cm önümdeki monitörde yazan şeyleri okuyamıyorum..
  • 16-07-2014, 17:48:40
    #5
    ByMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sürekli göz tansiyonum çıkıyor net göremiyorum, odaklanamıyor gözüm.
    Allah acil şifalar versin kardeşim benim sıkma canını. Geçmiş olsun...

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 17:48:40 -->-> Daha önceki mesaj 17:48:10 --

    ByMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende de kayıp yok ama 30-40cm önümdeki monitörde yazan şeyleri okuyamıyorum..
    glokom teşhisi mi koydu doktor ? Göz tansiyonu dediğine göre... ?
  • 16-07-2014, 17:50:13
    #6
    özel hastaneler ücretsiz ölçüyor göz tansiyonunu ve ona göre yönlendiriyor hocam, sigortanız varsa gitmenizi öneririm ucuz fiyattan hallederler. en azından teşhis konur ve ilaç alırsınız. bende ölçtürdüm çok şükür normal çıktı.
  • 16-07-2014, 17:56:28
    #7
    GoogleChrome adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    özel hastaneler ücretsiz ölçüyor göz tansiyonunu ve ona göre yönlendiriyor hocam, sigortanız varsa gitmenizi öneririm ucuz fiyattan hallederler. en azından teşhis konur ve ilaç alırsınız. bende ölçtürdüm çok şükür normal çıktı.
    Hocam bazen oluyor, doktora benim suçum nedir göze kötü mü davranmışım dedim seninle bir ilgisi yok kendisi olmuş dedi ve retine + sıvı ile ilgili bir şey söyledi.
    teşekkürler.
  • 16-07-2014, 18:01:56
    #8
    göz tansiyonu yüzünden bir gözümü kaybettim. şuan protez kullanıyorum. tavsiyem ihmal etmeyin. 10 yıl ilaç kullandım fayda etmedi sonunda gözü aldılar.
  • 16-07-2014, 18:03:10
    #9
    CengizYurek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    göz tansiyonu yüzünden bir gözümü kaybettim. şuan protez kullanıyorum. tavsiyem ihmal etmeyin. 10 yıl ilaç kullandım fayda etmedi sonunda gözü aldılar.
    Geçmiş olsun, ek olarak gözü dinlendirmem gerekiyormuş.