Sürekli göz tansiyonum çıkıyor net göremiyorum, odaklanamıyor gözüm.
Allah acil şifalar versin kardeşim benim sıkma canını. Geçmiş olsun...
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 17:48:40 -->-> Daha önceki mesaj 17:48:10 --
Bende de kayıp yok ama 30-40cm önümdeki monitörde yazan şeyleri okuyamıyorum..
glokom teşhisi mi koydu doktor ? Göz tansiyonu dediğine göre... ?