Konu
Göz hastalığı olan var mı ?
16-07-2014, 18:01:56
#8
CengizYurek
göz tansiyonu yüzünden bir gözümü kaybettim. şuan protez kullanıyorum. tavsiyem ihmal etmeyin. 10 yıl ilaç kullandım fayda etmedi sonunda gözü aldılar.