Öncelikle geçmiş olsun, Allah acil şifalar versin...
dostum bende de çok ileri seviye de vitreus dejenerasyonu var
Çok rahatsız ediyor ve canımı çok sıkıyor ve tedavisi yok yapacak hiç bir şey yok ne çektiği bi Allah bi ben bilirim. Allah'a çok şükür ediyorum ki görme kaybı falan yok...
Bende de kayıp yok ama 30-40cm önümdeki monitörde yazan şeyleri okuyamıyorum..