özel hastaneler ücretsiz ölçüyor göz tansiyonunu ve ona göre yönlendiriyor hocam, sigortanız varsa gitmenizi öneririm ucuz fiyattan hallederler. en azından teşhis konur ve ilaç alırsınız. bende ölçtürdüm çok şükür normal çıktı.