CengizYurek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
göz tansiyonu yüzünden bir gözümü kaybettim. şuan protez kullanıyorum. tavsiyem ihmal etmeyin. 10 yıl ilaç kullandım fayda etmedi sonunda gözü aldılar.
Geçmiş olsun, ek olarak gözü dinlendirmem gerekiyormuş.