Konu
Göz hastalığı olan var mı ?
16-07-2014, 18:03:10
#9
ByMaster
CengizYurek adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
göz tansiyonu yüzünden bir gözümü kaybettim. şuan protez kullanıyorum. tavsiyem ihmal etmeyin. 10 yıl ilaç kullandım fayda etmedi sonunda gözü aldılar.
Geçmiş olsun, ek olarak gözü dinlendirmem gerekiyormuş.