ByMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sürekli göz tansiyonum çıkıyor net göremiyorum, odaklanamıyor gözüm.
Öncelikle geçmiş olsun, Allah acil şifalar versin...

dostum bende de çok ileri seviye de vitreus dejenerasyonu var

Çok rahatsız ediyor ve canımı çok sıkıyor ve tedavisi yok yapacak hiç bir şey yok ne çektiği bi Allah bi ben bilirim. Allah'a çok şükür ediyorum ki görme kaybı falan yok...