Konu
Göz hastalığı olan var mı ?
16-07-2014, 17:47:18
#3
MuStaFaa
göz tansiyonu bilgisayara çok bakmaktan olabiliyor.
Göz egsersizi yapmanı öneririm faydasını görürsün. Ben öyle yapıyorum