GoogleChrome adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
özel hastaneler ücretsiz ölçüyor göz tansiyonunu ve ona göre yönlendiriyor hocam, sigortanız varsa gitmenizi öneririm ucuz fiyattan hallederler. en azından teşhis konur ve ilaç alırsınız. bende ölçtürdüm çok şükür normal çıktı.
Hocam bazen oluyor, doktora benim suçum nedir göze kötü mü davranmışım dedim seninle bir ilgisi yok kendisi olmuş dedi ve retine + sıvı ile ilgili bir şey söyledi.
teşekkürler.