Göz hastalığı olan var mı ?
10
●1.017
- 16-07-2014, 17:45:26Öncelikle geçmiş olsun, Allah acil şifalar versin...ByMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
dostum bende de çok ileri seviye de vitreus dejenerasyonu var
Çok rahatsız ediyor ve canımı çok sıkıyor ve tedavisi yok yapacak hiç bir şey yok ne çektiği bi Allah bi ben bilirim. Allah'a çok şükür ediyorum ki görme kaybı falan yok... - 16-07-2014, 17:47:36Bende de kayıp yok ama 30-40cm önümdeki monitörde yazan şeyleri okuyamıyorum..Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-07-2014, 17:48:40Allah acil şifalar versin kardeşim benim sıkma canını. Geçmiş olsun...ByMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 17:48:40 -->-> Daha önceki mesaj 17:48:10 --
glokom teşhisi mi koydu doktor ? Göz tansiyonu dediğine göre... ?ByMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 16-07-2014, 17:50:13özel hastaneler ücretsiz ölçüyor göz tansiyonunu ve ona göre yönlendiriyor hocam, sigortanız varsa gitmenizi öneririm ucuz fiyattan hallederler. en azından teşhis konur ve ilaç alırsınız. bende ölçtürdüm çok şükür normal çıktı.
- 16-07-2014, 17:56:28Hocam bazen oluyor, doktora benim suçum nedir göze kötü mü davranmışım dedim seninle bir ilgisi yok kendisi olmuş dedi ve retine + sıvı ile ilgili bir şey söyledi.GoogleChrome adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
teşekkürler. - 16-07-2014, 18:01:56göz tansiyonu yüzünden bir gözümü kaybettim. şuan protez kullanıyorum. tavsiyem ihmal etmeyin. 10 yıl ilaç kullandım fayda etmedi sonunda gözü aldılar.
- 16-07-2014, 18:03:10Geçmiş olsun, ek olarak gözü dinlendirmem gerekiyormuş.CengizYurek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
