Windowstan şikayetçiyim arkadaşlar. Yaklaşık 14 yıllık windows kullanıcısıyım. Artık sıkıldım ve farklı platformlara yönelmek istiyorum.
Mac mini almayı planlıyorum. Ajansta çalışıyorum 4 adet imac var ve kullanıcıları gayet memnun adobe serilerini sıkıntısız kullanmam gerekiyor. Dreamveawer photoshop after Effects gibi gibi. Koder arkadaşlardan kullananlar varsa avantajlarını ve dezavantajlarını yazarlarsa çok sevinirim. Karar veremedim henüz.
mac kullanıcıları bilgilendirirseniz sevinirim !
41
●2.679
- 04-04-2014, 14:44:53Mac Mini kullanıyorum şu anda 4GB ram li versiyonu var elimde 4GB olmasına rağmen 600dpi a kadar oldukça akıcı üzerine çıkmaya çalışırsanız text yazımlarında gecikmeler olabiliyor. 8 ya da 16 GB ram ile alınıp ileride ssd takviyesi ile uzunca yıllar sizi götürecektir.
- 04-04-2014, 14:53:49Üyeliği durdurulduhocam oyun konusunda denediniz mi ? bildiğim kadarıyla mac için oyunlar fazla olmuyor ama yardımcı programlar ile mac üzerinde windows kurarak oyunların oynanabildiğini duymuştum.FurkanGokkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
8 senedir aynı bilgisayarı kullanıyorum yani oyunlardan falan çok uzak kaldım en azından onların acısını çıkartmak için az da olsa oyunları kaldırmasını istiyorum.
Ayrıca normal bi pc toplayıp da hackintos kursak nasıl olur onu da merak ediyorum. Yine aynı verimi veya yakın düzeyde bi verim alabilir miyiz ? - 04-04-2014, 16:07:51Üyeliği durduruldussd diski hemen takacağım sanırım memnun edecek beni. Usandım bıktım windowstan valla. Boşta bile sıcacık bir cihazım var.FurkanGokkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-04-2014, 20:42:02Oyun konusunu deneyimlemedim. Lisanslı oyunların bir kısmını steam ile oynayabilirsiniz. Parallels ile windows da kullanma şansınız var ancak oyun performansı duyduğum kadarıyla iyi değil. Ama bootcamp ile macinize bir de windows kurma şansınız var ve bu şekilde oyun performansı elde edilebilirGnox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-04-2014, 21:08:17Üyeliği durdurulduGnox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yok hocam aynı tadı vermiyor uyum sorunu yaşarsın günlerce çabalarsın sonuç hüsran. Hiç uğraşıp Moral bozma. Topladığın makinayada uymayabilir. Boşa toplamış olursun.
C5303 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi