FurkanGokkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mac Mini kullanıyorum şu anda 4GB ram li versiyonu var elimde 4GB olmasına rağmen 600dpi a kadar oldukça akıcı üzerine çıkmaya çalışırsanız text yazımlarında gecikmeler olabiliyor. 8 ya da 16 GB ram ile alınıp ileride ssd takviyesi ile uzunca yıllar sizi götürecektir.
ssd diski hemen takacağım sanırım memnun edecek beni. Usandım bıktım windowstan valla. Boşta bile sıcacık bir cihazım var.