Gnox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam oyun konusunda denediniz mi ? bildiğim kadarıyla mac için oyunlar fazla olmuyor ama yardımcı programlar ile mac üzerinde windows kurarak oyunların oynanabildiğini duymuştum.

8 senedir aynı bilgisayarı kullanıyorum yani oyunlardan falan çok uzak kaldım en azından onların acısını çıkartmak için az da olsa oyunları kaldırmasını istiyorum.

Ayrıca normal bi pc toplayıp da hackintos kursak nasıl olur onu da merak ediyorum. Yine aynı verimi veya yakın düzeyde bi verim alabilir miyiz ?

Yok hocam aynı tadı vermiyor uyum sorunu yaşarsın günlerce çabalarsın sonuç hüsran. Hiç uğraşıp Moral bozma. Topladığın makinayada uymayabilir. Boşa toplamış olursun.

C5303 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi