Konu
mac kullanıcıları bilgilendirirseniz sevinirim !
04-04-2014, 14:35:16
#4
sever2k7
Benim notebook'un harddiskini bölüp, böldüğüm bölüme de Mac kurdum.
İlgili programları sıkıntısız bir şekilde kullanıyorum.Hiçbir sorun yok.
Çoğu zaman Windows açmaya gerek duymuyorum bile.