Benim notebook'un harddiskini bölüp, böldüğüm bölüme de Mac kurdum.
İlgili programları sıkıntısız bir şekilde kullanıyorum.Hiçbir sorun yok.
Çoğu zaman Windows açmaya gerek duymuyorum bile.