ikaan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
mac kullanıcıları bilgilendirirseniz sevinirim !
41
●2.679
- 09-04-2014, 12:03:58Üyeliği durduruldumac mini i5 ssd takviyesi ve 4-4 8 gb ram ile üstün performans elde ettim. Boyundan büyük işlere kalkışıyors7e7v7e7n adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 12:03:58 -->-> Daha önceki mesaj 12:02:56 --
klavye mouse yok usb klavye mouse zaten çalışıyor. Minidisplayport to vga aparatları var 75 tl apple store da. kutu içerisinden sadece hdmi to dvi çıkıyor ama dvi adaptörle çevirmeye kalkmayın dijital görüntü olduğu için vga da analog görüntü birimi olduğu için çalışmıyor. Minidisplayport to vga aparatı alacaksınız.s7e7v7e7n adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 10-04-2014, 00:59:07marka model nedir ve nerden aldınız ?ikaan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
link alabilirmiyim. - 10-04-2014, 02:04:07Windows laptop'un hd bölüp Mac nasıl kurdunuz hocamsever2k7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
merak ettim açıkcası
- 10-04-2014, 02:31:34Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.ya bir sponsor bulursam 5-6 yildir kullandigim Asus bi bozulsa mac almayi dusunuyorum bende. fakat genel kani mac'larin pahali oldugu. yani 10 tlye alinan bir mac'in verdigi performansi bir baska laptop 6 tlye sunabilir .geri kalan 4 tlyede sistemi daha da guclu bir hale getirebilirsiniz.
ama yine de mac'in biraz daha bariz havasi soz konusu. marka takintisi insanlari kermiyor malesef. ama yine de grafik islerinde filan mac daha avantajli oluyor. bakalim bende alabilecekmiyim
- 10-04-2014, 09:43:02Kuruluyor hocamsinfulls adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Iatkos, Hackintos, Niresh Lion, Tonymac diye aratın Google'da.
Yalnız aygıtlar çok önemli.
Wireless kartı, ekran kartı tarafında çok sorun çıkıyor.
Uğraştıran bi mevzu.Zamanınız olsa girişebilirsiniz
Yoksa aman bulaşmayın
- 10-04-2014, 10:19:46Üyeliği durdurulduhttp://www.apple.com/tr/mac-mini/s7e7v7e7n adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
buyur hocam. Ben 1500 tl lik olanı aldım ssd diskim vardı zaten. 4-4 1600 hrz Notebook ramleri oluyor. isterseniz 8-8 de takabilirsiniz.

merak ettim açıkcası