sinfulls adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Windows laptop'un hd bölüp Mac nasıl kurdunuz hocam merak ettim açıkcası
Kuruluyor hocam
Iatkos, Hackintos, Niresh Lion, Tonymac diye aratın Google'da.
Yalnız aygıtlar çok önemli.
Wireless kartı, ekran kartı tarafında çok sorun çıkıyor.
Uğraştıran bi mevzu.Zamanınız olsa girişebilirsiniz
Yoksa aman bulaşmayın