• 04-04-2014, 23:00:33
    #19
    şiddetle öneririimm Apple MacBook Pro MD101TU/A

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:00:33 -->-> Daha önceki mesaj 22:59:05 --

    4 parmak kullanımı var keyifli bi modeldir
  • 06-04-2014, 20:11:35
    #20
    Üyeliği durduruldu
    dmrts adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şiddetle öneririimm Apple MacBook Pro MD101TU/A

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:00:33 -->-> Daha önceki mesaj 22:59:05 --

    4 parmak kullanımı var keyifli bi modeldir
    cihazı aldım arkadaşlar apple sitesinde 1533 TL iken pupa dan 1503 tl ye getirttim. Ciaz çok güzel ama vga monitore bir türlü dönüştüremedim. hdmi ile kullanıyorum şu an ama monitor boşta yatıyor
  • 06-04-2014, 23:33:27
    #21
    ikaan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    cihazı aldım arkadaşlar apple sitesinde 1533 TL iken pupa dan 1503 tl ye getirttim. Ciaz çok güzel ama vga monitore bir türlü dönüştüremedim. hdmi ile kullanıyorum şu an ama monitor boşta yatıyor
    Apple MacBook Pro MD101TU/A aldın dimi? vga ya bende dönüştürememiştim.
  • 07-04-2014, 00:49:50
    #22
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    abi çok pahalı ya
  • 07-04-2014, 11:52:33
    #23
    Üyeliği durduruldu
    minidisplay port ile vga görüntü alınabiliyormuş bakacağız.
  • 07-04-2014, 13:19:16
    #24
    Bende suanda, evimde iMac Kullaniyorum Grafik islerim icin. Gayet stabil calisiyor, Grafik icin Kullanacaksan standartin biraz üstünde bir iMac tercihi yap derim.
  • 08-04-2014, 20:29:24
    #25
    ikaan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    cihazı aldım arkadaşlar apple sitesinde 1533 TL iken pupa dan 1503 tl ye getirttim. Ciaz çok güzel ama vga monitore bir türlü dönüştüremedim. hdmi ile kullanıyorum şu an ama monitor boşta yatıyor
    klavye mouse falan var mı yanında yoksa tek kasa mı ?
    ve kasa monitöre mi takılıyor arkasına yoksa diğer kasalar kişi aşağı mı koyuyoruz ?

    donanım özellikleri nedir ?
  • 08-04-2014, 21:00:21
    #26
    rMbp Kullanıcısı olarak inanılmaz şevkle çalışıcağınız bir cihaz almış olursunuz, kesinlikle tavsiye ederim mac, tasarım ve video işleme işleri yapmaktayım, i7, 16gb ram olan modelini kullanıyorum...

    Benimde inanılmaz ön yargım vardı maclere bir pc kullanıcısı olarak ama ne kadar toplama pc ile toplayıp daha ucuza alsanız bile macteki stabiliteyi yakalamak pc için mümkün değil yanından geçemez diyebilirim. Hatta bunu yazarkende büyük üzüntü içerisinde yazıyorum...

    Bilgisayar toplamayı parçalarını tek tek temizlemeyi çok severdim fakat bu cihaz alışkanlıklarımı değiştiricek kadar başarılı çıktı...

    EKLEME: Monitör konusunda bende thunderbolt screen almayı planlamaktayım ama şuanki çözünürlük bana fazlasıyla yetiyor, birde yeni monitörler çıktı artık 4K apple dan yeni thunderbolt monitör modeli gelicektir tüm bu gelişmelere cevap olarak birazda bu yüzden beklemekteyim...
  • 08-04-2014, 21:03:00
    #27
    Üyeliği durduruldu
    eğer çizim yapacaksanız laptop zor olucaktır imac tavsiyem şahsen ben kod yazarken yamulup kalıyorum bide ekranı nedense küçük geliyor bana ( macbook pro 17 ' ) kullandığım halde aynı zamanda kambur kalma riskide var o yüzden masaüstü tavsiye ederim