cihazı aldım arkadaşlar apple sitesinde 1533 TL iken pupa dan 1503 tl ye getirttim. Ciaz çok güzel ama vga monitore bir türlü dönüştüremedim. hdmi ile kullanıyorum şu an ama monitor boşta yatıyor
klavye mouse falan var mı yanında yoksa tek kasa mı ?
ve kasa monitöre mi takılıyor arkasına yoksa diğer kasalar kişi aşağı mı koyuyoruz ?
donanım özellikleri nedir ?