Konu
mac kullanıcıları bilgilendirirseniz sevinirim !
08-04-2014, 21:03:00
#27
mka688
Üyeliği durduruldu
eğer çizim yapacaksanız laptop zor olucaktır imac tavsiyem şahsen ben kod yazarken yamulup kalıyorum bide ekranı nedense küçük geliyor bana ( macbook pro 17 ' ) kullandığım halde aynı zamanda kambur kalma riskide var o yüzden masaüstü tavsiye ederim