cihazı aldım arkadaşlar apple sitesinde 1533 TL iken pupa dan 1503 tl ye getirttim. Ciaz çok güzel ama vga monitore bir türlü dönüştüremedim. hdmi ile kullanıyorum şu an ama monitor boşta yatıyor
Apple MacBook Pro MD101TU/A aldın dimi? vga ya bende dönüştürememiştim.