Benim notebook'un harddiskini bölüp, böldüğüm bölüme de Mac kurdum.
İlgili programları sıkıntısız bir şekilde kullanıyorum.Hiçbir sorun yok.
Çoğu zaman Windows açmaya gerek duymuyorum bile.
Windows laptop'un hd bölüp Mac nasıl kurdunuz hocam

merak ettim açıkcası