sever2k7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim notebook'un harddiskini bölüp, böldüğüm bölüme de Mac kurdum.
İlgili programları sıkıntısız bir şekilde kullanıyorum.Hiçbir sorun yok.
Çoğu zaman Windows açmaya gerek duymuyorum bile.
Windows laptop'un hd bölüp Mac nasıl kurdunuz hocam merak ettim açıkcası