Windowstan şikayetçiyim arkadaşlar. Yaklaşık 14 yıllık windows kullanıcısıyım. Artık sıkıldım ve farklı platformlara yönelmek istiyorum.
Mac mini almayı planlıyorum. Ajansta çalışıyorum 4 adet imac var ve kullanıcıları gayet memnun adobe serilerini sıkıntısız kullanmam gerekiyor. Dreamveawer photoshop after Effects gibi gibi. Koder arkadaşlardan kullananlar varsa avantajlarını ve dezavantajlarını yazarlarsa çok sevinirim. Karar veremedim henüz.