hocam oyun konusunda denediniz mi ? bildiğim kadarıyla mac için oyunlar fazla olmuyor ama yardımcı programlar ile mac üzerinde windows kurarak oyunların oynanabildiğini duymuştum.
8 senedir aynı bilgisayarı kullanıyorum yani oyunlardan falan çok uzak kaldım en azından onların acısını çıkartmak için az da olsa oyunları kaldırmasını istiyorum.
Ayrıca normal bi pc toplayıp da hackintos kursak nasıl olur onu da merak ediyorum. Yine aynı verimi veya yakın düzeyde bi verim alabilir miyiz ?
Oyun konusunu deneyimlemedim. Lisanslı oyunların bir kısmını steam ile oynayabilirsiniz. Parallels ile windows da kullanma şansınız var ancak oyun performansı duyduğum kadarıyla iyi değil. Ama bootcamp ile macinize bir de windows kurma şansınız var ve bu şekilde oyun performansı elde edilebilir