• 12-02-2014, 15:40:53
    #1
    Bir kaç yıldır kaçtığım olay, artık ağrısı dayanılmaz hale geldi. Bir kaç gün önce Bezmiâle (eski Vakıf Gureba) hastanesinde gerekli kontrol yapıldı ve 4 20liğin de çekilmesine karar verildi, alttakiler gömülü ve yan bir tanesi, diğer üst taraftakiler hafifden uç vermiş.

    Bu kısma kadar sorun yok ama kronik ürtiker anjioödem rahatsızlığım olduğu için genel aneztezi ile ameliyat ortamında 4'ünü birden çekmeyi planlıyorlar.

    Daha önce 4'ünü birden çektiren var mı ? çekimden sonrası nasıl bir iyileşme süreci oluyor ?
  • 12-02-2014, 15:47:31
    #2
    Ben 2 tanesini aynı anda çektirdim. çektirmeden önce çok korkuyordum , etrafımda ki insanlar çok acır, 2 sini çekmesi 1 saat sürer dedi. Ancak etrafa kulak asma , ağzı olan konuşuyor. Gittim çektirmeye, 2 tanesi çekilecek dedi. 4 tane uyuşturucu iğne vurdu ağzımın içine , 10 dk bekle dedi. 10 dakika sonra geldi , 2 tanesini de 2 dk da çekti. Ağzımın içinde küçük torba vardı, yarım saat bu duracak ve tükürme dedi.

    Yarım saat sonra çıkarıp atıyorsun. Ayrıca 2-3 gün boyunca pek yemek yiyemedim ben. ayrıca 1 hafta boyunca çenemi tam açamadım. bi de önerim var, 2 gün falan tükürme , tükürürsen kan pıhtılaşır kötü olur. Çok sıcak çok soğuk yemek veya içecek tüketme.

    Tavsiyelerim bu kadar. Sormak istediğin varsa sorabilirsin.
    Geçmiş olsun.
  • 12-02-2014, 15:51:22
    #3
    ben sağ tarafı çektirmiştim, dikişi attılar 2 haftaya kadar sağ düzelir sol tarafa geçeriz dediler, klinikten çıkışım o çıkış dişçi görünce kaçıyorum.
  • 12-02-2014, 15:52:30
    #4
    2 ay önce bi tanesni çektirdim

    çektirirken hiç problem olmadı hissetmedim bile, çektirdikten sonra da fazla bi ağrı vs. olmadı. fakat gece ateşim çıktı bayağı bir ateşlendim. ondan sonra bi sorun olmadı.

    Normal çektirdim dikiş vs. atılmadı
  • 12-02-2014, 15:53:08
    #5
    cepoyunz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben 2 tanesini aynı anda çektirdim. çektirmeden önce çok korkuyordum , etrafımda ki insanlar çok acır, 2 sini çekmesi 1 saat sürer dedi. Ancak etrafa kulak asma , ağzı olan konuşuyor. Gittim çektirmeye, 2 tanesi çekilecek dedi. 4 tane uyuşturucu iğne vurdu ağzımın içine , 10 dk bekle dedi. 10 dakika sonra geldi , 2 tanesini de 2 dk da çekti. Ağzımın içinde küçük torba vardı, yarım saat bu duracak ve tükürme dedi.

    Yarım saat sonra çıkarıp atıyorsun. Ayrıca 2-3 gün boyunca pek yemek yiyemedim ben. ayrıca 1 hafta boyunca çenemi tam açamadım. bi de önerim var, 2 gün falan tükürme , tükürürsen kan pıhtılaşır kötü olur. Çok sıcak çok soğuk yemek veya içecek tüketme.

    Tavsiyelerim bu kadar. Sormak istediğin varsa sorabilirsin.
    Geçmiş olsun.
    Geçmiş olsun

    Birşey soracağım 1 hafta boyunca çeneyi tam olarak açamadım derken benim hergün kullanmam gerekli ilaçlar var, 1 gün kullanmazsam ürtikerim azıyor 2. gün kullanmazsam anjioödem 'im başlıyor. Mümkün değil ilacı almam lazım zaten o yüzden lokal aneztezi yapamıyorlar yoksa nefes borum şişer tahminen 5dk içinde giderim Genel aneztezi yapacaklar tamamen narkoz verip uyutucaklar onun içinde testler yapılıyor bu hafta.

    Birde penisilin, kas gevşetici ve antibiyotik grubundaki ilaçlarıda kullanamıyorum yasak bana, 1 haftadır diş, çene ve kulak ağırısı çekiyorum ona dahil ilaç vermediler. Operasyondan sonra ağrı kesici kullandınız mı ? başka doğal birşey kullandınız mı ?
  • 12-02-2014, 15:54:37
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    en büyük fobilerimden biride diştir, diş deyince şöyle bir dururum
  • 12-02-2014, 15:59:51
    #7
    YsnOZT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben sağ tarafı çektirmiştim, dikişi attılar 2 haftaya kadar sağ düzelir sol tarafa geçeriz dediler, klinikten çıkışım o çıkış dişçi görünce kaçıyorum.
    Ahaha süper

    Tahminen bende aynı şeyi yapacağım diye düşünüyorlar -ulan bu uyudu zaten aban 4 tanesine - diye düşünüyorlar.

    Geçmiş olsun, aman ha önem verin bende senelerdir kaçıyorum zaten ama artık son noktayım. Hatta daha önce yaptırmak şart ağızdaki düz dişleride bozuyor görünümü.
  • 12-02-2014, 16:09:19
    #8
    benimde alt çenemde 2 tane gömük olarak vardı 1er hafta arayla ikisini de çektirmiştim çektirmesinde bir sorun yok uyuşturdukları için birşey hissetmiyorsun ama o narkozun etkisi geçince bir ağrı başlıyor ki sorma

    ama tabi mecbur kalınca katlanıyorsun bir süre yediğine içtiğine dikkat etmen lazım iyileşene kadar çünkü gömük diş ise dikiş atıyorlar o yüzden dikişler alındıktan sonra sorun kalmıyor.
  • 13-02-2014, 01:22:40
    #9
    Diş doktorumu son ziyaretim 3 gün önceydi ve 9 kalem sorun çıkardı bana. Bunlardan biri de 20'lik diş çekimi. Oysa memnundum, hiçbir sıkıntı çıkarmadıydı ama dişçime göre çürükmüş. Bakında görünmüyor da filmde çıkmış. Kalanı dolgu delgi kanal t. vs...O koltuğa oturmak var ya. Off Süreci uzatıyom ama yakında ben de bir konu açacam. Oyy anam dişçi gören kaçsın

    Geçmiş olsun. Önce çektirirsem tecrübemi yazarım. İnş. önce çektirmem