benimde alt çenemde 2 tane gömük olarak vardı 1er hafta arayla ikisini de çektirmiştim çektirmesinde bir sorun yok uyuşturdukları için birşey hissetmiyorsun ama o narkozun etkisi geçince bir ağrı başlıyor ki sorma

ama tabi mecbur kalınca katlanıyorsun bir süre yediğine içtiğine dikkat etmen lazım iyileşene kadar çünkü gömük diş ise dikiş atıyorlar o yüzden dikişler alındıktan sonra sorun kalmıyor.