Ben 2 tanesini aynı anda çektirdim. çektirmeden önce çok korkuyordum , etrafımda ki insanlar çok acır, 2 sini çekmesi 1 saat sürer dedi. Ancak etrafa kulak asma , ağzı olan konuşuyor. Gittim çektirmeye, 2 tanesi çekilecek dedi. 4 tane uyuşturucu iğne vurdu ağzımın içine , 10 dk bekle dedi. 10 dakika sonra geldi , 2 tanesini de 2 dk da çekti. Ağzımın içinde küçük torba vardı, yarım saat bu duracak ve tükürme dedi.
Yarım saat sonra çıkarıp atıyorsun. Ayrıca 2-3 gün boyunca pek yemek yiyemedim ben. ayrıca 1 hafta boyunca çenemi tam açamadım. bi de önerim var, 2 gün falan tükürme , tükürürsen kan pıhtılaşır kötü olur. Çok sıcak çok soğuk yemek veya içecek tüketme.
Tavsiyelerim bu kadar. Sormak istediğin varsa sorabilirsin.
Geçmiş olsun.