Diş doktorumu son ziyaretim 3 gün önceydi ve 9 kalem sorun çıkardı bana. Bunlardan biri de 20'lik diş çekimi. Oysa memnundum, hiçbir sıkıntı çıkarmadıydı ama dişçime göre çürükmüş. Bakında görünmüyor da filmde çıkmış. Kalanı dolgu delgi kanal t. vs...O koltuğa oturmak var ya. Off Süreci uzatıyom ama yakında ben de bir konu açacam. Oyy anam dişçi gören kaçsın

Geçmiş olsun. Önce çektirirsem tecrübemi yazarım. İnş. önce çektirmem