2 ay önce bi tanesni çektirdim

çektirirken hiç problem olmadı hissetmedim bile, çektirdikten sonra da fazla bi ağrı vs. olmadı. fakat gece ateşim çıktı bayağı bir ateşlendim. ondan sonra bi sorun olmadı.

Normal çektirdim dikiş vs. atılmadı