YsnOZT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben sağ tarafı çektirmiştim, dikişi attılar 2 haftaya kadar sağ düzelir sol tarafa geçeriz dediler, klinikten çıkışım o çıkış dişçi görünce kaçıyorum.
Ahaha süper

Tahminen bende aynı şeyi yapacağım diye düşünüyorlar -ulan bu uyudu zaten aban 4 tanesine - diye düşünüyorlar.

Geçmiş olsun, aman ha önem verin bende senelerdir kaçıyorum zaten ama artık son noktayım. Hatta daha önce yaptırmak şart ağızdaki düz dişleride bozuyor görünümü.