Bir kaç yıldır kaçtığım olay, artık ağrısı dayanılmaz hale geldi. Bir kaç gün önce Bezmiâle (eski Vakıf Gureba) hastanesinde gerekli kontrol yapıldı ve 4 20liğin de çekilmesine karar verildi, alttakiler gömülü ve yan bir tanesi, diğer üst taraftakiler hafifden uç vermiş.
Bu kısma kadar sorun yok ama kronik ürtiker anjioödem rahatsızlığım olduğu için genel aneztezi ile ameliyat ortamında 4'ünü birden çekmeyi planlıyorlar.
Daha önce 4'ünü birden çektiren var mı ? çekimden sonrası nasıl bir iyileşme süreci oluyor ?