• 18-10-2013, 10:29:18
    #28
    Maharaja adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    boxerımızı kendımız goturuyoruz ozaman? nasıl yetircez ki kullan at yaparsak bi çuval boxer la mı gıdelım
    30 tane götürdüm ben. 60 gündü acemilik, yetti sıkıntı olmadı. Bir kaç defa yıkadım da ayrıca.

    Yıkayacaksan beyaz sabn götürmeni öneririm. Fileyi hiç çamaşırhaneye atmadım, çalınan çok oluyordu.
  • 18-10-2013, 10:32:21
    #29
    ruudler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    30 tane götürdüm ben. 60 gündü acemilik, yetti sıkıntı olmadı. Bir kaç defa yıkadım da ayrıca.

    Yıkayacaksan beyaz sabn götürmeni öneririm. Fileyi hiç çamaşırhaneye atmadım, çalınan çok oluyordu.
    Mantıklı. Ben de giderken 30 tane falan gotureyım ozaman Hoş daha 1 yıl var yaz sonrasında giderim heralde.
  • 18-10-2013, 10:34:13
    #30
    Maharaja adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mantıklı. Ben de giderken 30 tane falan gotureyım ozaman Hoş daha 1 yıl var yaz sonrasında giderim heralde.


    Bende bavulu ayarlıyorum bı yandan da. Yarın usta bırlıgıne teslım olcam

    Geç gitmemenizi tavsiye ederim.
  • 18-10-2013, 10:36:25
    #31
    ruudler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    Bende bavulu ayarlıyorum bı yandan da. Yarın usta bırlıgıne teslım olcam

    Geç gitmemenizi tavsiye ederim.
    Hayırlısı olsun sızın ıcın. ben 4 yılı bıtırmeye calısıyorum o yuzden. Yoksa zaten gec oldu olacagı kadar
  • 18-10-2013, 10:37:49
    #32
    Maharaja adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlısı olsun sızın ıcın. ben 4 yılı bıtırmeye calısıyorum o yuzden. Yoksa zaten gec oldu olacagı kadar
    Teşekkürler, hayırlısı )
  • 18-10-2013, 11:14:56
    #33
    Kurumsal PLUS
    Abilerden fena öğütler geliyor stres oldum valla
  • 18-10-2013, 11:57:26
    #34
    evileye98 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Abilerden fena öğütler geliyor stres oldum valla
    seninde görücem böyle konularını
  • 18-10-2013, 11:57:27
    #35
    ben yeni bitirdim acemeligi banyo 2 gün oluyordu onun dısında sabah 4-6 arası ihtiyaç banyosu var hergün kalkarsan hergün olursun yaz oldugu için tuvallette oluyordu bir çok kisi ama kısın bu olamaz + boxer olayı okadar koturme 5 tane yeter illaki yıkarsın her hafta sonu çorap atlette ozaman 30 tane alman gerek
  • 18-10-2013, 12:00:17
    #36
    Benim askerligim sirasinda acemi birliginde haftada iki kere banyo yapabiliyorduk, usta birliginde ise istedigin zaman yikanabiliyorduk, sicak su sadece 17.00-20.00 arasi oluyordu, ama yaz doneminde askerlik yaptigim icin sicak su sikintisi olmadi, zaten gunduz banyo yapma sansimiz pek yoktu aksam da sicak su oluyordu.


    Sent from my iPhone 4s using Tapatalk