• 18-10-2013, 00:54:16
    #19
    ruudler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kaça kaçtın?
    91/2 tertip
  • 18-10-2013, 01:35:32
    #20
    acemi birliğinde en fazla hafta da iki hakkınız var 5dklık usta birliğinde sıcak su akşam saatlerinde açılır 12 ye kadar vardır sınırsız
  • 18-10-2013, 02:06:21
    #21
    ben soğuk su var diye biliyorum, sıcak su oluyor di mi
  • 18-10-2013, 02:09:16
    #22
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bu gideceğin yere göre değişmekle beraber sıkıntı yaşamassın sonucta Asker ocağı tabiki biraz zorlanacak hayatı öğreneceksin..Şimdiden Vatani Görevinde başarılar dilerim.Allah Askerimizi Korusun.
  • 18-10-2013, 09:20:30
    #23
    yigit1907 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben soğuk su var diye biliyorum, sıcak su oluyor di mi
    Var. Bizim birlikte arkadaşım kazancıydı, gece 3 de gidip sıcak suyu açtırıp duş alırdık
  • 18-10-2013, 09:55:59
    #24
    İstediğim Zaman..

    Hava Kuv. K.lığı/KÜTAHYA
    Gökberk Kışlası/SAMSUN
    Hava Mey. K.lığı/MUŞ
  • 18-10-2013, 10:10:22
    #25
    Ben de iç çamaşırı olayını merak ediyorum :d orada kendımız mı yıkıyoruz nasıl oluyor? herkesinkiyle bir yıkanması garip olur az kaldı bizim de.
  • 18-10-2013, 10:15:38
    #26
    Maharaja adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben de iç çamaşırı olayını merak ediyorum :d orada kendımız mı yıkıyoruz nasıl oluyor? herkesinkiyle bir yıkanması garip olur az kaldı bizim de.
    Fileye atıp haftalık çamaşır faaliyetiyle yıkatabilirsin. Dilersen elinde de yıkaabilirsin sabun ile. Ben kullan at yaptım acemlikte çok ugrasmadım
  • 18-10-2013, 10:27:56
    #27
    ruudler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fileye atıp haftalık çamaşır faaliyetiyle yıkatabilirsin. Dilersen elinde de yıkaabilirsin sabun ile. Ben kullan at yaptım acemlikte çok ugrasmadım
    boxerımızı kendımız goturuyoruz ozaman? nasıl yetircez ki kullan at yaparsak bi çuval boxer la mı gıdelım