• 17-10-2013, 23:40:26
    #1
    Arkadaşlar askerde banyo düzeni nasıl acaba ? Biraz nette araştırdım hiç öyle iç açıcı şeyler yazmıyordu fakat 2009 senesinden yazılardı acaba yeni gelen varmı askerden ? Banyo düzeni nasıl istediğimiz an gidip banyo yapabiliyormuyuz ?
  • 17-10-2013, 23:47:39
    #2
    Maalesef sıkıntılı okuduklarınız büyük ihtimal doğrudur.
  • 17-10-2013, 23:48:13
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Acemi birliğinde haftada 1 - Usta birliğinde isteğin zaman.
  • 17-10-2013, 23:52:07
    #4
    Ben acemi birliğinde her gün duşa gittim. Yaz olması sebebiyeti ile dehşet terliyorduk.

    Gece 4-6 ihtiyaç banyosu vardı. Jandarma Muhabere / Seferihisar
  • 17-10-2013, 23:52:49
    #5
    English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Maalesef sıkıntılı okuduklarınız büyük ihtimal doğrudur.
    Hocam gittiğiniz yere göre değişir demişler, benim gideceğim yer kayseri melikgazi hava indirme yani büyük bi yer belki ondan yırtarım diye düşünüyorum
  • 17-10-2013, 23:55:08
    #6
    SwarTLine adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam gittiğiniz yere göre değişir demişler, benim gideceğim yer kayseri melikgazi hava indirme yani büyük bi yer belki ondan yırtarım diye düşünüyorum
    Evet bazı bölgeler çok sıkıntılı.Arkadaşım yeni geldi çok kısa bir zaman aralığı veriyorlarmış onlarada.Acemiliği antalya merkezde yaptı oda
  • 17-10-2013, 23:58:02
    #7
    English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet bazı bölgeler çok sıkıntılı.Arkadaşım yeni geldi çok kısa bir zaman aralığı veriyorlarmış onlarada.Acemiliği antalya merkezde yaptı oda
    Bölüklerin haftalık duş faaliyeti olur. Örn. 3. bölük çarşamba. Ortalama 5-10 dk verirler. Bunları tavsıye etmıyorum. En guzelı gece ıhtıyac dusları. Cogu bırlıkte mevcut. Gece 4-6. 20 30 dk duş alırıdk.
  • 17-10-2013, 23:59:24
    #8
    acemi birligi haftada bir 5 dk oda 4-6 yada farklı saatlerde ihtiyaç banyosu var.
    usta birligi gittigin yere göre degişir bizde ne zaman istersen gir şeklindeydi.
  • 18-10-2013, 00:00:59
    #9
    her gün duş almak lazım insan kokar ya