Maharaja adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben de iç çamaşırı olayını merak ediyorum :d orada kendımız mı yıkıyoruz nasıl oluyor? herkesinkiyle bir yıkanması garip olur az kaldı bizim de.
Fileye atıp haftalık çamaşır faaliyetiyle yıkatabilirsin. Dilersen elinde de yıkaabilirsin sabun ile. Ben kullan at yaptım acemlikte çok ugrasmadım