30 tane götürdüm ben. 60 gündü acemilik, yetti sıkıntı olmadı. Bir kaç defa yıkadım da ayrıca.
Yıkayacaksan beyaz sabn götürmeni öneririm. Fileyi hiç çamaşırhaneye atmadım, çalınan çok oluyordu.
Mantıklı. Ben de giderken 30 tane falan gotureyım ozaman

Hoş daha 1 yıl var

yaz sonrasında giderim heralde.