Maharaja adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mantıklı. Ben de giderken 30 tane falan gotureyım ozaman Hoş daha 1 yıl var yaz sonrasında giderim heralde.


Bende bavulu ayarlıyorum bı yandan da. Yarın usta bırlıgıne teslım olcam

Geç gitmemenizi tavsiye ederim.